Post by sayworhnacaritt on Feb 6, 2022 6:31:25 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ KawaiiWorld ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ KawaiiWorld IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ flere poeng hack ▞▞▞
▞▞▞ KawaiiWorld 2022 version ▞▞▞
Det er en rip off av Minecraft, og dens grafikk og kvalitet er veldig dårlig, og jeg liker det bare ikke
Veldig fint spill, men for mange tilføyelser, jeg kan se et hack, fra mobildataene til telefonen din, tillegg kommer ikke 😊😊😊
Fint spill jeg liker hvordan de gjorde den søte avataren den er søt 2. Jeg elsker hvordan det er forskjellige farger på dører
Ærlig talt,, dette er en kul og vakker app!!!men det irriterende er at annonsene stadig dukker opp! Jeg hater virkelig spillet, men egentlig ikke...se på prisene deres, problemet er annonsene! Det er så irriterende!!! Men jeg elsker dette spillet. Det er så kawaii og det er det som kalles"Appen er Kawaii og det er derfor det trengs"KAWAII World""Og det er det jeg håper dere liker dette spillet, men det er mange mange annonser, men det er så vakkert og takknemlig app. Jeg elsker den så mye at den ser ut som "Kawaii Craft"(Kawaii Minecraft)Men mange annonser❤...
Jeg elsker dette spillet! Alle tingene er så søte og jeg elsker det!^^ Men en gang jeg bygde huset mitt før jeg ikke klarte å flytte skjermen, prøvde jeg så hardt, men det fungerte ikke..Så jeg måtte lukke og åpne skjermen igjen app, men det fungerte fortsatt ikke, så jeg forlot spillet i 1 time og åpnet det igjen. Det fungerte på den tiden. Selv om dette spillet er søtt og morsomt å spille! Jeg anbefaler 100% dette spillet:]
해피 홉: 카와이이 점프 아케이드 kcar
Det ville være fem, men annonsene dukker opp som hvert 4. til 5. minutt hvis du kan fikse dette
hei folkens dette spillet er så morsomt at det er noen hester, hunder, katter og mer, det har overlevelse/kreativ modus det har bare én spiller, men dette er så gøy!!!!!!hva venter du på? last det ned nå!! !🥰🤗
Jeg skulle ønske det hadde chat-alternativet og også det alternativet som du kan endre navnet ditt fra og også endre karakter fra 🥺🥺🥺
Det er mange problemer med dette spillet 1. For mange annonser 2. Sanden ser ut som en nyan-katt spydde på den 3. Ingen øyet 4. Det SER INGENTING LIK PÅ BILDENE VENNLIGST LØS DETTE Og vær så snill og lag den der du kan endre navn og hud
Ja, fint spill, men hvis jeg sletter dette og laster ned dette spillet, er jeg faktisk min verden tilbake, er hun ikke en sletting som ekte Minecraft, og problemet henger hvert 5-10 minutt? (Jeg tror)
KawaiiWorld อาร์เคด uhf
Kawii-spillet er fint som lokicraft🙂 men det er et problem 2 3 dager spillet er bra så hva skjer spillverdenen kan ikke åpnes da 😔Jeg prøver å åpne spillet spillet var ikke åpent 😔 vær så snill 🙏sjekket og annonser er for mye vennligst 🙏 sjekket jeg ber 🙏 vennligst sjekk spillet hva har et problem 🙏🙏
Dette er et fantastisk spill! Det er akkurat som en minecraft teksturpakke. Jeg elsker hvordan hestene er som mlp. Ett problem. ANNONSER! SÅ MANGE ANNONSER! Jeg stenger bare en bildeannonse og 15 sekunder senere er det en reklamepause! Jeg kjemper mot monstre og så dukker det opp en annonse og jeg dør. DET ER SÅ IRRITERENDE! Kan du også legge til noe som lar meg endre avataren min? Det kan være noe for det jeg gikk glipp av, men hvis det ikke er det, legg til en. Takk!
Jeg elsker det, men kan du fjerne annonsene og når wifi eller data er av, fungerer annonsene!!! Vær så snill å fikse dette jeg er bare så sint når annonsene kan vises!!!?! Hvem var skaperen av dette!!! Vennligst fiks det!!!!
Dette spillet er pent, søtt og til og med c-kan dere fikse dette?😅 Annonsene som alle spør om? Hehe..! Og når jeg slår av wifi-en min, kommer annonsene, er popping, Argh, Det er derfor det må fikses😀 Forresten, jeg liker spillet hvis det er annonser og kan du sette youtuber-skinn? Fordi jeg hater skins fra Alex & Steve😑 Som du setter skins fra Dream, Lankybox og mer? Jeg er lei av juleskjorten til Steve & Alex heh.! Farvel jeg elsker dette spillet og legg inn flere ting i dette spillet☺😊💖
Jeg pleide å elske dette spillet, men etter å ha spilt mindre enn to uker viser det en hvit skjerm og deretter en svart skjerm og så igjen hvit skjerm og deretter svart skjerm og den gjentar seg (hver gang jeg prøver å åpne den)
Spillet generelt er bra jeg elsker grafikken pluss det faktum at jeg kan bygge uten grenser, designen er bedårende, men det er alt for mange annonser jeg ikke engang kan hoppe over eller gå tilbake det er veldig frustrerende annonsene må definitivt fikses og det er grunnen til at jeg avinstallerte det, men foruten det er det et bra spill
Noen forteller at dette spillet har tillegg, jeg har en løsning, like utenfor nettverket ditt😗😎 og det vil ikke vise tillegg, forresten, dette spillet er søtt, teksturpakken er veldig søtt og bra spill👍👍👍
KawaiiWorld آرکید xudo
Ubehagelige mengder annonser. Mer tid på å se annonser enn å spille.
Dette pleide å være favorittappen min, men jeg liker det ikke så mye, det er så mye feil jeg kan ikke forklare jeg måtte installere appen på nytt, men fortsatt uten hell jeg har gjort så mye jeg bygger et hus jeg er i ferd med fortsatt er det vanlig som at Idk hvorfor det kommer som blå skjerm, så det har vært vanskelig for meg å spille dette spillet ber om å gjøre noe med den idk'en hvis det er nettbrettproblemet mitt eller spillproblemet. Jeg tror det er spillproblemet fordi jeg har prøvd fra min mors telefon uten hell
Jeg elsket det før, men da er annonsene helt irriterende. Og når jeg går inn i spillet sa det at verdenen din krasjet. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg avinstallerte den raskt, jeg er redd for denne appen, ikke last den ned. Jeg tror det ikke bare er meg, men også for andre.
Jeg elsker det veldig mye, men grunnen til at jeg ga det 3 stjerner og ikke 5 stjerner er fordi jeg er lurt! Se, her, jeg skapte en verden jeg leter etter en landsby å leve i, men jeg så ingenting annet enn land som eksploderte lava i midten av ingen steder, og et kors av Jesus Kristus, vann i hjerteformet, flytende land, fallende sander! Det er ikke "kawaii" HVIS DET ER DETTE CREEPY og korset jeg så da jeg snudde meg rundt det er et sverd😥☠☠
Først likte jeg dette spillet, men da jeg ønsket å prøve å spise, men det ville ikke la meg spise, og det er mange reklamer, så jeg ble uoppnåelig, men det var et flott spill
Når en annonse kommer opp går jeg tilbake og den sier tilbake til spillet når jeg trykker på den sender den meg faktisk ikke tilbake det får bare hele spillet til å fryse, men det er supersøtt jeg elsker hvordan det hele er rosa søsteren min elsker det å håper dette hjelper 😁 oh, og jeg elsker hvordan noen ting har veldig søte ansikter, men det feiler mye og det gir ikke mening hvordan sanden er regnbuen er at en ekte ting bare å si at jeg gir den en 2-stjerners håper dette hjelper takk for at du så dette beklager det er så mye skriving 🥲 elsker dette spillet 😌 så gøy
Hvorfor? 😱😱😱😱 Jeg elsket min verden så mye 😭😭😭😭😭😭 Og plutselig kan jeg ALDRI bli med fordi den er ødelagt!! 😭😭😭😭😭 Det er det verste spillet 😫 Jeg elsket min verden og jeg tror jeg har spilt i nesten 1 år og det endte min verden 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 det skulle være der ødelagt? Er det en fantasi? Jeg vet ikke 😭😭😭😭😭 Jeg hater dette spillet så mye, det er bare tilfeldig avsluttet min verden 😭😭😭😭😭😭😰😰😰😱😱😱😫😫😫😞😞😞😡😨😨😧😦😦☹️☹️☹️ 😭😭😭😞 😭
dette spillet er dårlig. Hvis du vil spille Minecraft, er det bare å laste det ned, det er sååååå mye bedre. jeg får det hvis du ikke vil bruke penger eller divisen din ikke er kompatibel med. men grafikken er helt FORFERDELIG!!!!!!! hvorfor så mange rosa og regnbue ting? også altfor mange legger. Jeg anbefaler ikke denne appen, den er totalt rip off
Dette spillet er en kopi av Minecraft og kontrollene er irriterende, det er også annonser Hvert sekund
KawaiiWorld Arkádové btws
Jeg vurderer det til fire stjerner fordi det er et veldig fint spill, men det er to problemer 1: når jeg bruker Tnt-en gliser det, selv når jeg er langt unna, vil det feile og alle tingene mine i invento er borte 2: for mange annonser
Jeg liker dette spillet, men når jeg kom for å spille neste dag kommer det ikke akkurat som glach. Det lastes inn og så kom svart skjerm, det gjentar seg alltid
Så ille at jeg ikke engang kan flytte dit så mange annonser, så mange feil og det henger til og med
Jeg gir den en stjerne fordi (1 det er mange annonser (2 er så trege (3 og sist kan du ikke engang navngi deg selv), vennligst fiks dette
KawaiiWorld Arkade epi
Jeg pleide å ha dette spillet, og det hadde ikke problemer godt akseptert for tilleggene, men jeg slettet det nå, jeg laster ned dette spillet igjen det så bra ut, mine gamle verdener ble lagret, men jeg kunne ikke komme inn i mine gamle verdener, nå skal jeg prøve for å lage et nytt ord hvis det fungerer, vil jeg heve anmeldelsen min.
jeg liker dette spillet, men jeg vil ha nye blokker og nye vinduer og åpne vinduer og designerporter designer rallings:
Hvorfor jeg gir denne appen 4 stjerner fordi det er klager jeg vil fortelle. 1 det er ingen fargerike glass det burde være de er viktige fordi regnbueverdenen dens 2 Jeg kan ikke bygge huset mitt i kawaii verden fordi det er så mange annonser at send meg til en nettleserlink og se hvilken lenke det er, vær så snill å fikse dette
Spillet er bra, det er bare for mange annonser og litt tregt, jeg håper du fikser dette
Dette er et søtt spill den som har laget dette, du er verdens beste produsent, kan du lage et annet rolig spill som ser veldig likt ut, men med søte mobs Plzzzz