Post by sayworhnacaritt on Feb 6, 2022 6:40:22 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tank Hero ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tank Hero IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk obegränsat med nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Tank Hero 2022 version ▞▞▞
Riktigt bh!
Jag ger 5 stjärnor för det här spelet, riktigt trevligt spel. bra grafik och över allt... Super
Detta spel äger upp alla andra Tank Spel.
Inkräktande. Vill komma åt mikrofon och filer.
Inget sätt att uppgradera tanken medan du spelar. Efter ungefär omgång 35 blir du bara rökt för att det finns för många fiender, med värmesökande kulor och den virtuella riktningskontrollenhetens knappsats gör det väldigt svårt att kontrollera.
Ocean Is Home : Island Life Simulator Adventure zhio
Ett litet misstag och du ger mig en bronsmedalj? nej jag gillar inte perfektionister
Det här spelet är häftigt!!!!, men det enda dåliga är att vissa nivåer är omöjliga som nivå 39 på karta 1, det finns så många stridsvagnar med värmesökare, haubitsar och de där minskjutningstankarna men det är ett bra spel totalt sett men de borde lägga till en (lokal)\(internet) multiplayer ok hejdå
Det här spelet är bara en omstart av tankar från Wii-spel men det är fortfarande roligt
Bettet än Wot
Ingen brandknapp
Snygg grafik och många banor med varierande gameplay. Bast! Laggfritt på htc sensation
Tank Hero არკადული zug
Jag hatar kontrollerna!!! Vänligen fixa det!
Detta är ett mycket bra spel, utmanande., roligt, De människor säger dåliga ord om det här spelet som inte kan spela det här spelet. Bra bra .very good .very very very good game
Bra spel
borde lägga till mer grafik
Tank Hero 아케이드 qjv
Det är ett OK spel men jag köpte för att inaktivera inga annonser och 10 sekunder senare dyker en som upp.
Förmodligen lättare med en D-pad, men ändå njutbar
Jag gillar spelet, det är fantastiskt, det handlar om att förstöra andra tankar. Jag gillar spelet, det är fantastiskt
Riktigt bra spel. Lätt att plocka upp och har massor av vhallengong-nivåer. AI verkar intelligent men ibland är nivåerna bara fyllda med fiender.
Bra spel fungkar perfekt på galaxy S
Kontrollerna är mycket dåliga
Beroendeframkallande spel men sista nivåerna är svåra
Tank Hero 아케이드 qjv
Och det är lika med inte kul. Jag har känt få spel som är så frustrerande. Nej tack.
Tank Hero Аркаде tyhf
Fungerar bh på min Desire. Roligt tills man kommer till nivå 20 därefter är det bara att avinstallera eftersom det är helt omöjligt att komma vidare.
Tank Hero არკადული zug
Tank Hero Аркаде tyhf
Du kommer så långt sedan riktigt svårt ännu ett efterblivet spel
Grymt kul!
Väldigt mycket dåligt spel
Funkar att fördriva tiden med, inget mer än så.
Urdåligt spel
Omg det här spelet är fantastiskt. Lite svårt att spela eftersom min hand hela tiden blockerar skärmen när jag fotograferar, men annars är det en utmärkt tidsfördriv.
Mitt favoritspel
Trevligt spel. Försök att förbättra det
Roligt
Det var ett bra spel men jag fick inte byta tank
Spelet är utan tvekan bra..men D-pad suger stor tym..kan inte röra sig lätt
Väldigt bra först du kommer att tycka att det är tufft men även den svåraste en gång är lätt att vinna guld
Tati spel
Roligt i början. Men efter ett tag så känner man att det inte blir nåt motstånd:-[
Kul, enkelt, men pinnen sitter fast ibland.