Post by sayworhnacaritt on Feb 6, 2022 6:52:34 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Talking Tom ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Talking Tom IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ uendelig utholdenhet hack ▞▞▞
▞▞▞ My Talking Tom 2022 version ▞▞▞
iOS 4+. Talking Angela er en av appene i serien Talking Tom og Friends, og har millioner av brukere. Den har fått mye omtale i senere tid
Helt siden ny oppdatering begynner spillene å blinke når du kommer til et visst punkt, du mister spillet og deretter mister du poengene dine.
Dette spillet er veldig interessant for barn og voksne også interessert i å spille det, det har mye moro og så mange feauters et av de beste spillene i verden
Veldig dårlig opplevelse legger bare til og legger til og legger til
Ai keim tu egeim 91 pratsent end nao dei vil mi å bite det wel henne det kams faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
My Talking Tom Priložnostne soo
Jeg foreslår at du tar tilbake minispillene du fjernet fra My Talking Tom. Jeg tror det ville være bedre å ha en større liste over minispill å spille. Det er også annonser overalt, det plager meg veldig.
My Talking Tom 2 App Review - Film Rewievs - gov-civil ...
Appen er den samme, den er irriterende. Hvis jeg hadde valget mitt ville det vært mange forskjellige apper som er snille, ikke skitne nakne mennesker veldig forstyrrende. Eller den dumme Facebook-appen den er verdiløs aldri bruk den du vil få et virus i telefonen stol på meg det har skjedd meg mange ganger før jeg synes spillet er bra jeg hater å ha de samme appene så jeg har bestemt meg for å avinstallere dette sinnsyke spillet med dumme samme apper hvis jeg måtte være sannferdig ingen apper i det hele tatt. Selv om du trenger diamanter.
Alt for mange annonser og ingen barnevennlige. Ikke kast bort tiden din.
Barnevennlig
Bra. Det var et veldig morsomt og underholdende spill å spille, jeg tror alle barn på min alder vil like denne appen. Dårlig. Det jeg ikke likte var at spillet var repeterende var...Ingenting, denne appen er FANTASTISK
Jaja
Jeg elsker dette spillet er så bra for barn og for Adle 😊😊😊
ÅÅÂAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAÅAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSAAASSSSASAAAAASFB
Dette er et spill for alle aldre. Alt du sier denne katten gjentar det du sier. Når du spiller de mange minispillene, kan du bygge opp poengsummen din med poeng. Øvelse gjør mester når du spiller disse mi i-spillene. Med poengene dine kan du bruke dem til å kle katten din opp. Det er et morsomt spill for å fordrive tiden. Du kan gi katten din et navn. Når det gjelder katten min, hadde jeg oppkalt den etter min tidligere utleier Peter.
1/5 stjerner det er så kjedelig at det er skummelt, men jeg bryr meg ikke det er så så så så skummelt det stirrer på deg hele tiden det er skummelt. Ikke last det ned advarsel
Lol
Moro i et minutt, vanskelig å nyte med 10 millioner annonser hver gang du prøver å gjøre noe
My Talking Tom Įprastos temos qoi
Sopa
Veldig morsomt og kult å se på hver dag
Jeg elsker spillet ditt veldig mye fordi når jeg snakker gjentar han også stemmen min. Ant spillene dine også veldig veldig bra alle ting er bra. Så jeg gir deg 5 stjerner.
Talking Tom spill - spille gratis på spill
My Talking Tom Įprastos temos qoi
Beskrivelser: Mine snakkende Tom-venner er et prosjekt som forener karakterer fra Outfit7 og tilbyr spillere å nyte et utmerket nivå av grafikk, samt spill,
Artig
Noe å gjøre hvis man kjeder seg
Mountain Climb 4x4 : Offroad Car Drive Motorsport paru
Dette spillet er kjempebra. Den har mange kule 😎 ting
Alltid annonser nå lei hvis dere vil gi ubegrensede annonser, så vil jeg fortelle alle om å avinstallere dette spillet. Vi er nå lei stopp.🤬
Annonser ved nesten hvert klikk eller hver handling. Kan ikke gjøre noe. Ikke last ned.
Dette er en flott app, men Tom blir for lett sliten og sover mye lenger enn han er våken. Det lar barna gråte når de fortsatt vil leke og Tom er ute som et lys. Ellers er det flott for barn.
Jeg elsker dette spillet. Når jeg er trist gjør det meg glad
Jeg elsker dette spillet også. mye, og jeg likte det også, men jeg liker det mer hvis det har flere fasiliteter. Uansett hva spillet er dårlig nok. Så folk som alle ser på dette, bør aldri laste ned dette, men på en eller annen måte kan noen like det også, men jeg vet ikke hva de velger
Dette spillet er bra, jeg elsker det så mye at jeg venter på andre oppdateringer, men jeg må si noe veldig viktig, kan du fjerne annonser fra dette spillet og legge til flere ting, men faktisk er My Talking Tom 2 bedre, den har flere ting enn dette kjæledyr men denne har ikke kjæledyr kan du legge til kjæledyr men barn kan laste ned dette spillet det er bra det er en massasje for alle foreldrene som vil la barna leke dette spillet
For mange annonser! Det er forferdelig hvordan du tvinger spillere til å se annonser hvert 30. sekund, og det sparker deg ut av spillet uten grunn. Umulig å spille og den bruker batteriet fra enheten min. Fryktelig app. Oppdater, jeg måtte hardt tilbakestille nettbrettet mitt fordi det fortsatt brukte batteri selv etter å ha fjernet appen!!!